INFORMATIKAI FEJLESZTÉS A PRINTKER ZRT.-NÉL
A projekt alapadatai:
- Pályázó neve: PRINTKER OFFICE LAND Irodatechnika, Papír, Írószer Kereskedelmi és Szolgáltató Zártkörűen működő Részvénytársaság
- Projekt azonosító: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01450
- Igényelt támogatás: 15 773 600 Ft
- Támogatás mértéke: 40 %
- Konstrukció keretében igényelt kölcsön: 19 717 000 Ft
- Konstrukció keretében igényelt kölcsön mértéke: 50%
- A projekt költségvetése: 39 434 000 Ft
- Projekt tényleges kezdése: 2018.12.01.
- Projekt fizikai befejezése: 2020.02.29.
A projekt bemutatása:
A projekt során a SAP Bussines One és a MS SQL Vállalatirányítás/ Vállalatinformációs Rendszer 6 moduljának bevezetése történt meg a cégnél a működési hatékonyság és a piaci trendeknek való megfelelés érdekében, az alábbiak szerint: Vállalati CRM, értékesítési terület, Kontrolling és döntéstámogatás, Beszerzési, logisztikai terület, Pénzügyi, számviteli terület, Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, Gyártási terület, Táv- és csoportmunka támogatás.
Mindegyik modul használatától a napi munkánk hatékonyságának növekedését értük el, az információk rendszerezett elérhetőségűek lettek:
1) A CRM esetében beszállítóink és vevőink naprakész adatainak elérhetőségét értük el;
2) A gyártási területen rendkívül fontos számunkra a készletek folyamatos követhetősége, a késztermékek önköltségszámításhoz kapcsolódó adatok rendszerezettségét értük el;
) A kontrolling esetén sokdimenziós elemzések váltak elérhetővé a cég működésére vonatkozóan;
4) A beszerzés és logisztika esetében a napi működésünkre vonatkozóan elértük a folyamatos ellenőrizhetőséget, termék kódok alapján történő nyilvántartást;
5) Pénzügyi rész esetében rendkívül fontos volt számunkra, hogy naprakészen tudjuk követni a cég pénzügyeinek bevétel és kiadás oldalát egyaránt; ezt is sikerült elérni
6) A HR területén a munkavállalóinkkal és a bérszámfejtéssel kapcsolatos adatok gyorsabb áramlását és azonnali elérhetőségét vártuk, melyet megvalósítottunk
7) A táv- és csoportmunka támogatás eredményeként képesek lettünk különböző területeken dolgozó munkatársaink között hatékonyabb információ áramlást biztosítani, többé nem szükséges a személyes jelenlét vagy az időigényes kommunikációs csatornák használata, a rendszerek összekapcsoltságának köszönhetően a hozzáféréshez jogosultak bárhonnan lekérdezhetik a rendszerből a munkájukhoz szükséges adatokat.